Selasa, 14 Mac 2017

Lazada Birthday Blogger Contest

Assalamualaikum




Lama dah tak join contest di blog. Maaf sangat kat blogger yang ada ajak zu. Sekarang ni zu busy kerja. Semalam ada rakan blogger WhatApps zu, katanya Lazada ada buat contest untuk blogger. Selama ni taktau macam mana nak join contest Lazada. Dia ajar zu join jadi... terhasillah entri ini. ^^





klik pada gambar untuk join






 a.       What do you love about Lazada Malaysia?
Soalan ini agak rumit jawapannya sebab saya belum pernah beli kat Lazada. Tapi kalau ada peluang…. Saya nak!!! Haha. Saya sangat suka akan cara pengiklanan Lazada. Menarik! Ada tawaran pemulangan percuma dan COD.





b.   Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite prouducts)
Sebenarnya, semua barang saya suka kat Lazada. Yang paling saya minat adalah



Telefon bimbit – Huawei p9

Sebabnya… telefon saya dah macam tak boleh guna…T-T
Lagipun, telefon ini 2 in 1 phone dan camera. Jimat sikit. Nak iphone. Tapi takpe lah. Jenama ni pun okeyy.








 








Laptop – macbook

Sebab saya nak gunakannya masa future study nanti. Saya mana ada laptop sendiri.   =,=















Printer – jenama Epson

Dapat memudahkan saya untuk mencetak dokumen dan gambar penting nanti. Lagipun, printer jenama ini dipercayai ramaiii dan dulu, zu print kerja kursus guna printer cikgu jenama epson juga. Lajuu je keluar...












c.    How do you think Lazada Malaysia can improve?

Lazada perlulah mengambil pekerja yang positif, berilmu dan mampu menyumbang idea dalam langkah untuk memperluaskan pasaran empayar membeli belah dalam talian LAZADA. Ewah… jawapan macam buat kerja kursus ekonomi pula.





d.     What is your birthday wish to Lazada Malaysia?

Semoga Lazad terus maju, dapat beri job kat blogger macam kami hihi  dan…..  sentiasa diredhai Allah SWT hendaknya.










Kepada blogger yang lain, jom join berjamaah.
Good luck sayangku semua. Semoga ada rezeki kita.





#supportlazada
Terima kasih bff blogger sebab ajak join. Zu pun tak tau senanya.





Due date – 23 Mac 2017




p/s- hari ini zu nak pergi ujian komputer memandu motorsikal. Doakan zu berjaya!

1 ulasan:

Emfzr berkata...

Goodluck, semoga ada rezeki 😄

Catatan Yang Ditampilkan

Skincare Routine 2022

  Assalamualaikum dan salam raya 2022  Rini zu nak share skincare bagi yang berkulit kombinasi dry dan sensitif Skincare dua kali. pagi dan ...